FAQ

(en osonenc, preguntes freqüents)

Per entrar a la sala s’ha de presentar el DNI, passaport o carnet de conduir originals i en físic.

No s’acceptaran fotocòpies, fotos dels documents, impressions des del mòbil…  

La impossibilitat d’entrar a la sala per no presentar la documentació imprescindible,  DNI personal o altres documents necessaris, no és en cap cas motiu per procedir a la devolució d’una entrada ja adquirida.

Les entrades es poden comprar a taquilla, sempre que l’esdeveniment no estigui esgotat. Per això, recomanem comprar les entrades anticipades per garantir-se l’accés a la festa.

  • Al comprar una entrada a la nostra web automàticament s’envia un correu amb el resum de la comanda. Just sota la taula on surt el tipus d’entrada que heu comprat, quantitat i preu, també hi trobareu una taula amb les diferents entrades i un botó “DOWNLOAD” al costat de cada una des d’on podeu descarregar l’entrada. 
  • En cas de no haver rebut el correu reviseu la carpeta SPAM.
  • Si estas segura de que no has rebut el correu, pots contactar-nos a tickets@midnight.es i solucionarem el problema amb la major brevetat possible.
  • EN CAP CAS s’ha de comprar una nova entrada, ja que llavors no podrem realitzar la devolució de l’anterior si realment s’ha cobrat. Abans de fer cap operació preguem que comproveu si l’import s’ha cobrat al vostre compte i contacteu amb nosaltres. 

Si bé és obligatori portar la teva entrada per presentar-la al control d’accés, no és obligatori portar-la impresa en paper. Pots presentar-la en format digital des del teu mòbil, de fet ho recomanem per estalviar paper. Només t’has de preocupar que el codi QR que hi apareix sigui perfectament visible.

Lamentablement no acceptem devolucions per causes alienes a l’organització. En cas que no pugueu assistir i vulgueu passar la vostra entrada a algú del vostre entorn podeu fer-ho sense problema encara que hi aparegui el vostre nom.
La impossibilitat d’entrar a la sala per no presentar la documentació imprescindible, tant DNI personal com certificat COVID o altres documents necessaris, no és en cap cas motiu per procedir a una devolució.

Sí, oferim servei de guardarroba. El preu és de 2€ per peça.

Les motxilles, cascos de moto, patinets o altres complements voluminosos s’hauran de deixar obligatòriament al guarda-roba abonant l’import de 2€.

En cas de perdua del resguard, s’haurà d’esperar que s’hagin entregat totes les peces de roba.

Les peces de roba oblidades al guarda-roba es guardaran un màxim de 30 dies. Només es poden recollir quan la sala està oberta i el servei de guardaroba actiu, no s’entregaran peces fora de l’horari d’obertura. (l’horari pot variar segons la programació)

Adreça’t a qualsevol membre de l’equip de seguretat o del staff i activarem el protocol contra agressions i discriminacions.

No està permès tornar a entrar a la sala un cop se n’ha sortit (excepte en esdeveniments molt específics on hi ha la possibilitat d’adquirir una polsera de lliure accés). A l’interior trobareu totes les facilitats per gaudir dels concerts, beure i també una terrassa habilitada com a zona de fumadors. En cas de sortir del recinte s’haurà de tornar a abonar una nova entrada, sempre subjecte a disponibilitat.

No tenim cap codi especial, tot i que no admetem l’entrada amb roba d’estil militar ni samarretes amb missatges feixistes o que atemptin contra la dignitat de les persones.

Tots els objectes perduts que el nostre equip de neteja trobi un cop acabada cada sessió queden a les nostres oficines dins la mateixa sala en el termini de 5 dies laborables. Si heu perdut qualsevol cosa podeu enviar un correu a hola@lacabra.cat i us farem saber si ho hem trobat. 

No està permesa l’entrada de menjar i beguda de fora el recinte. A l’interior hi trobareu servei de barra.

Fem el possible perquè la Cabra sigui un espai accessible per a tothom, l’accés és adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.

Si teniu alguna necessitat especial i no esteu segurs/es de si l’esdeveniment serà adequat per poder-lo gaudir adequadament, abans de comprar l’entrada, us recomanem escriure’ns a hola@lacabra.cat i us resoldrem el dubtes.

No es permet l’entrada d’animals a la sala excepte gossos Pigall o altres animals que acompanyin a persones amb minusvalies justificades y amb els documents acreditatius pertinents.

Les fotos de les sessions de la Cabra es pengen al nontre perfil de facebook La Cabra Vic

Si vols llogar la sala, ens pots escriure a hola@lacabra.cat.

Tots els dissabtes des del 15 de setembre fins al 15 de juny, i la majoria de divendres, la sala no es podrà reservar perquè està oberta al públic, per consultar la disponibilitat envia’ns un correu.

CONTACTE