fbpx

FAQ i contacte

    • Pots comprar les entrades des d’aquesta mateixa web, a l’apartat ENTRADES o directament fent clic AQUÍ.
    • Al comprar una entrada a la nostra web automàticament s’envia un correu amb el resum de la comanda. Just sota la taula on surt el tipus d’entrada que heu comprat, quantitat i preu, també hi trobareu una taula amb les diferents entrades i un botó “DOWNLOAD” al costat de cada una des d’on podeu descarregar l’entrada. 
    • En cas de no haver rebut el correu reviseu la carpeta SPAM.
    • Si esteu segures de que no heu rebut el correu, podeu contactar-nos a tickets@midnight.es i solucionarem el problema amb la major brevetat possible.
    • EN CAP CAS s’ha de comprar una nova entrada, ja que llavors no podrem realitzar la devolució de l’anterior si realment s’ha cobrat. Abans de fer cap operació preguem que comproveu si l’import s’ha cobrat al vostre compte i contacteu amb nosaltres. 
    • No fa falta. A més, recomanem portar l’entrada en format digital per evitar possibles contactes innecessaris. Assegureu-vos que la pantalla del dispositiu estigui en bon estat i que no porti cap protector de pantalla de privacitat que impedeixi la lectura del codi QR.
    • Sí, oferim servei de guardarroba. El preu és de 2€ per peça i només s’accepten pagaments en efectiu.
    • En cas de perdua del resguard, s’haurà d’esperar que s’hagin entregat totes les peces de roba. 
    • Les peces de roba es guardaran un màxim de 30 dies..
    • No està permès tornar a entrar a la sala un cop se n’ha sortit. A l’interior trobareu totes les facilitats per gaudir dels concerts, beure I tambe una gran terrassa habilitada com a zona de fumadors. En cas de sortir del recinte s’haurà de tornar a abonar una nova entrada, sempre subjecte a disponibilitat.
    • No està permesa l’entrada de menjar i beguda de fora el recinte. A l’interior hi trobareu servei de barra.
    • No s’admeten devolucions de l’import de l’entrada per causes alienes a l’organització. Només es retornarà l’import en cas de cancel·lació d’algun esdeveniment per part de l’organització. La devolució no contempla casos de cancel·lació per motius de força major.
    • No es permet l’entrada d’animals a la sala excepte gossos Pigall o altres animals que acompanyin a persones amb minusvalies.
    • Tots els objectes perduts que el nostre equip de neteja trobi un cop acabada cada sessió queden a les nostres oficines dins la mateixa sala en el termini de 5 dies laborables. Si heu perdut qualsevol cosa podeu enviar un correu a hola@lacabra.cat i us farem saber si ho hem trobat. 

algun altre dubte?

Parla amb
La Cabra